febert喜欢过的文章存档

Please Forgive Me - Bryan Adams

存档灵魂:

Please Forgive Me
请谅解我


【歌词】


Still feels like our first night together, 
Feels like the first kiss, 
It's getting' better. Baby, 
no one can better this. 
Still holdin' on, you're still the one. 
感觉依然像我们一起的第一个夜晚 ,
感觉依然像第一次的亲吻, 
感觉越来越好,宝贝, 
没有人能比这更好 ,
仍然坚持相信,你是唯一的最好。

First time our eyes met, 
Same feelin' I get, 
Only feels much stronger, 
Wanna love you longer. 
You still turn the fire on. 
第一次我们目光相遇,
我心被深深触动,
感觉越来越强烈, 
想要爱你更长久, 
你点燃我的激情。 

So if you're feelin' lonely, don't, 
You're the only one I ever want. 
I only wanna make it good, 
So if I love you a little more than I should
Please forgive me, 
I know not what I do, 
Please forgive me, 
I can't stop lovin' you. 
如果你感觉到孤独,不 
你是我唯一的想要, 
我想让这一切更好 ,
我会爱你每天更多一点, 
请谅解我, 
我不知道我该如何是好, 
请谅解我 ,
我无法停止对你的爱。 

Don't deny me, 
this pain I'm goin' through, 
Please forgive me, 
if I need you like I do. 
I believe that
Please believe me , 
every word I say is true, 
Please forgive me, 
I can't stop lovin' you. 
不要拒绝我, 
我正经历苦痛煎熬,
请谅解我 ,
假如你需要我如此, 
我义无反顾 ,
请相信我 ,
我说的每句话都发自肺腑, 
请谅解我, 
我不能停止对你的爱。

Still feels like our best times are together, 
Feels like the first touch, 
Still getting' closer, baby, 
can't get close enough, 
Still holdin' on, still number one. 
我们一起的时光是世间最美, 
感觉就像第一次触摸, 
越来越亲密,宝贝
亲密无间 
仍然坚持相信,你是唯一的最好。

I remember the smell of your skin, 
I remember everything, 
I remember all your moves, 
I remember you. 
I remember the nights, 
ya know I still do. 
我记得你肌肤的留香, 
我记得所有一切, 
我记得你的举手投足 ,
我记得你的全部。
我记得那些不眠之夜, 
是的,你知道我依然如故。 

[CHORUS]

One thing I'm sure of
Is the way we make love
And one thing I depend on
Is for us to stay strong. 
我确信一件事,
我们爱的特别, 
只一件事支撑我活下去, 
让我们的情感更加强烈。 

With every word and every breath I'm prayin', 
That's why I'm sayin' 
Please forgive me, I know not what I do, 
Please forgive me, I can't stop lovin' you. 
Don't deny me, this pain I'm goin' through, 
Please forgive me if I need you like I do. 
Babe, believe me every word I say is true, 
Please forgive me if I can't stop lovin' you. 
Never leave me, I don't know what I'd do, 
Please forgive me, I can't stop lovin' you. 
Can't stop lovin' you. 
我的每句话和每次呼吸我都在祈祷, 
那是我要倾诉的缘由, 
请原谅我,我不知道我该如何好, 
请原谅我,我无法停止对你的爱, 
不要拒绝我,我正经历痛苦煎熬,
请谅解我,假如你需要我如此,
宝贝,相信我说的每句话都发自肺腑, 
请谅解我,如果我无法停止对你的爱, 
不要离我而去,我不知道我该如何是好, 
请谅解我,我无法停止对你的爱,
无法停止对你的爱 。


评论
热度 ( 17 )

© febert的喜欢 | Powered by LOFTER