febert喜欢过的文章存档

Angels or Devils - Dishwalla

存档灵魂:

Angels or Devils
天使或魔鬼

 

【歌词】

 

This is the last time
That I'm ever gonna come here tonight
This is the last time - I will fall
Into a place that fails us all – inside
And I can see the pain in you
And I can see the love in you
But fighting all the demons will take time
It will take time
The angels they burn inside for us
And are we ever
Are we ever gonna learn to fly
The devils they burn inside of us
And are we ever gonna come back down
Come around
I'm always gonna worry about
The things that could make us cold
这是最后一次,
我夜晚来这里。
这是最后一次——
此后我将坠落在,
我俩离别的地方——
深入内心。
我看见了你内心深处的痛楚,
也看见了你内心深处的爱恋。
要打败所有魔鬼还有待时日,
还需要耐心等待。
让天使升起照亮我们内心,
我们将会永远,
我们将会永远一起飞翔吗?
群魔乱舞魅惑我们内心,
我们还有机会回到过去吗?
重回过去?
我时刻都在担心,
让我俩爱情变冷的魔鬼魅惑。

This is the last time
That I'm ever gonna give in tonight
Are there angels or devils crawling here?
I just want to know what blurs and what is clear - to see
And I can see the pain in you
And I can see the love in you
But fighting all the demons will take time
It will take time
The angels they burn inside for us
And are we ever
Are we ever gonna learn to fly
The devils they burn inside of us
And are we ever gonna come back down
Come around
I'm always gonna worry about
The things that could make us cold
这是最后一次,
我在黑夜退缩。
是否可有天使或魔鬼隐藏在此?
我只想知道,
什么看得模糊、什么看得清楚。
我看见了你内心深处的痛楚,
也看见了你内心深处的爱恋。
要打败所有魔鬼还有待时日,
还需要耐心等待。
让天使升起照亮我们内心,
我们将会永远,
我们将会永远一起飞翔吗?
群魔乱舞魅惑我们内心,
我们还有机会回到过去吗?
重回过去?
我时刻都在担心,
让我俩爱情变冷的魔鬼魅惑。

If I was to give in-give it up
-And then
Take a breath-make it deep'
Cause it might be the last one you get
Be the last one
That could make us cold
La...Ah
You know that they could make us cold
(they can make us coooooooool) 
La...Ah
I'm always gonna worry about
The things that could make us cold
如果我真做出让步——去放弃,
——就请你,
深深呼吸一口气——竭尽全力,
可能是你生命中最后一丝气息,
奄奄一息,
这会让我们不寒而栗,
啦...唉,
你清楚,这会让我们不寒而栗,
啦...唉,
我时刻都在担心,
那让我俩爱情变冷的魔鬼魅惑。


评论
热度 ( 38 )

© febert的喜欢 | Powered by LOFTER